lördag 12 mars 2011

Mellon med stort M!

Vaknade tidigt, men smärtfritt i morse. Halleljua! Solen sken och fåglarna kvittrade. Det nalkas vår! Slösurfade, åt lite frukost, klädde på mig, gick och handlade. Kom hem, lagade frukost till kärleken och sen bar det av ut på promenad. Eftersom jag kände mig relativt "smärtfri" kunde vi vara ute i en timme, ungefär.
Så här ser våren ut, som jag verkligen hoppas är på intåg för att stanna, i Hässelby:


Och här är han, kärleken. Mannen som får mitt hjärta att hoppa över ett slag...


Men nu är det MELLO!
Jag hoppas Eric Saade vinner. Då kan Sverige vinna hela tjottaballongen. Men som vi vet, svenska folket är inte så bra på att välja rätt låtar, så det lär bli The Moniker eller något annat fånigt.
Snacks till dagens event...


... och ja, priogerna är hembakta!

Nu kör vi!

[ popular ]

Inga kommentarer: