fredag 11 mars 2011

Aj.

Vaknade strax efter åtta i morse. Inget ovanligt iofs. Men satan i helvetet vad ont jag hade. Att vakna av sammandragningar var ingen hit. Fy fa-an, jag har aldrig haft så ont av sammandragningar förut. Så jag har varit helt sänkt hela dagen, mer eller mindre. Sjukt ohemmafruig har jag varit. Det enda jag har gjort är omelett, om man räknar bort surfande och tv-tittande.

Däremot var jag jävligt hemmafruig i natt. Min man kom hem efter inventering och ölhävande kl 1 (drygt) och var hungrig. Eftersom jag ändå hade vaknat så var det bara att hjälpa karl'n slänga ihop något, FORT, så att jag kunde få somna om igen. Han är så söt när kan kommer hem lite småfull, så det gör mig inget.

Nu väntar jag återigen på att kärleken ska komma hem. Sen blir det fredagsmys!

[ boats and hoes ]


Inga kommentarer: