fredag 19 november 2010

Socialt orakel.

Nu jävlar är jag kittad till max. Facebook, blogg, Skype och Twitter. oktoberflikka är galet hipp.

Denna vecka har känts ovanligt lång. Men nu har jag TRE lediga dagar att se fram emot. Eller lediga och lediga, det ska städas och rensas till max, snart bär det av till Hässelby.

Blev lite besviken på kvällen "Idol". Nu är inte Weisse en av mina favoriter, men han är en riktig entertainer.
Jay har slutat att imponera på mig, jä jä, du har en raspig, lite sexig röst och är en riktig rocker, kom med något nytt.
Minnah är som falukorv. Funkar absolut och är då och då bland det bästa som finns, men saknar det lilla extra, inget man vill ha varje dag, om ens varje vecka. She just doesn't do it for me.
Olle känns spännande, jag tror att vi kanske har lite samma musiksmak, jag kommer nog gilla hans plattor sen.
Linnea tar mig med storm varje vecka och är en klass för sig. Jag förstår att en del kanske inte förstår sig på henne, men det är inte konstigt. Vi bor i landet mellanmjölk. Folk har svårt att ta till sig nya, spännande ting och har svårt att tänka utanför ramarna. Sverige har aldrig sett något som henne tidigare. Folk här gillar E-Type, det säger väl allt?

Nu ska jag uppsöka John Blund.

[ kom, vi visar dom att det är vi. med det visste alla redan ]

Inga kommentarer: