tisdag 9 november 2010

Idol, kalas och vintertid.

Fan, jag måste skärpa mig! Jag har blivit alldeles för lat. Det är knappast brist på saker att skriva om, men jag prioriterar annat, helt felaktigt också kan jag tillägga. De saker jag gör istället är varken roligare eller viktigare. Jag är helt enkelt lat.

Fredagen förrförra veckan var grym! Kusin Malin bjöd med mig och A. på Idol, live i studion. Med VIP! Vin, mat och riktigt bra platser. Fick chansen att träffa hennes "nya man" Johan som var hur trevlig som helst!
Linnea var bäst som vanligt och Olle var snygg som få, kolla bara!


Jag och Olle, EMD och hela den samlade truppen inför utröstning.

Lördagen bjöd på jobb och sedan kalas i min ära!
Middag och öl i goda vänners lag, finns det något bättre sätt att fira en födelsedag? Inte många bättre i min bok...
Det var länge sen jag hade så trevligt. Jag älskar verkligen mina vänner!

Söndagen spenderades i sängen. Otippat va..?

Jobb hela förra veckan. Inte mig emot, jag har ju världens bästa jobb!
Lördagsmys hemma hos mannen med fetaostköttfärsbiffar (haha, guuud vad konstigt "ord"), couscoussallad och tzatziki. Feel free to be avundsjuk, det var löjligt gott.
På söndagen åkte jag hem till Charlotte och hälsade på den nyblivna familjen. Härligt att träffa Charlotte igen, det var så länge sen!
Bebisen Ella var helt ljuvlig. Söt, snäll och så hilma, ja, ljuvlig helt enkelt.
Nej, det hjälpte inte mina äggstockar att hälsa på en bebis, de kliar som aldrig förr...

Ingen lär ha missat vintern som kom så det tänker jag inte ens skriva om. Ni vet vad jag tycker om vinter, kyla och snö.

Idag träffade jag mina Lindor. Li och jag möttes upp tidigare och tog en sväng in på HM och provade massa klänningar (God knows why, jag behöver knappast fler, men det blir nog en till ändå...). Li avvek tidigare men jag och Baby satt kvar och hade så mycket att prata om att vi inte ens märkte att de stängde... Underbara är dom, tjejerna mina! Kärlek i kvadrat.

Nu ska jag duscha.

[ barbadocka! nej, barbaRAdocka! ]

Inga kommentarer: