torsdag 11 november 2010

Humor på hög nivå.

Såg SVT's "Sverigedemokraterna - vägen till riksdagen". Humor gott folk! Paret i Vellinge är bland det roligaste jag har sett på tv! Dom är aktiva inom SD och är emot en hel del som inte är "svenskt", de vill inte ha någon invandring till Sverige bl.a.
Sommarhalvåret spenderar de i Sverige och vinterhalvåret i Thailand. Om inte SD hade kommit in i riksdagen hade de flyttat till sitt hus i Thailand. Hål i huvudet.
Hela dokumentären var som ett skämt och efter att ha sett dokumentären kan jag inte ta SD ens på lite allvar.

Imorn är jag ledig! Då ska jag städa, handla och hälsa på mommo. Kanske tränger mig på hos päronen också och kräver mat. Eller så är jag bara hemma.
På lördag kommer kärleken hit. Längtar, längtar, längtar.

[ spinnkotte ]

Inga kommentarer: