måndag 13 september 2010

Tänt var'e här!

Uppdatering.
Lördagen hos kusin var lyckad, såklart.
Lägenhetstitten blev aldrig av, men vi det får f*n vara nu. Vi tar en annan.

Förra veckan kom och gick, otroligt fort.
Utbildning på HK, givande som alltid. Jag älskar mitt jobb!
Helgen var underbar. Hade A. hos mig och vi hade det overkligt mysigt.
Lördagen spenderades delvis på det stora, runda möbelvaruhus. Träffade några av dom bästa. Ibland saknar jag huset. Eller ja, människorna där iaf.
Söndagen bjöd på brunch på String med bästa elefanterna. Minus skitungen (Lillan...). En sväng på stan. En sväng till innebandyhallen.

Jag gillar mitt liv. Jag gillar att vara jag.
Så här blev håret, jag gillar det med.

Känner mig som en seriefigur. Eller en Miranda-Barbie.

[ watch out kurvan ]

Inga kommentarer: