lördag 25 september 2010

Jävla lördag.

Igår var en fantastisk dag. Fixade fina naglar, shoppade, åt gott och hade det allmänt mysigt med kärleken. Sen blev det lördag... vaknade med feber, en fotboll i halsen och ledvärken från helvetet. Kul. Jag skulle jobba och dessutom fyller A. år. Kul. Så det var bara att sjukskriva sig, ta sig till Apoteket och köpa värktabletter av alla dess slag. Voltaren, Pamol och Bafucin. Tog mig till Apoteket och hem med nöd och näppe. Jag har en redig uppförsbacke från bussen och sedan ett par trappor. Kul.
Så nu sitter jag hemma, tycker synd om mig själv och petar piller like there's no tomorrow. Kul. Tänkte poppa till kvällen med lite cola, men icke. Inte ens det är gott. Kul. Men jag är inte bitter...

[ bäst på facebook: adoptera en sverigedemokrat ]

Inga kommentarer: