torsdag 30 september 2010

Nu så.

Nästan i alla fall. Jag har inte feber längre. Jag har "bara" kli i halsen, jättehosta och ont i ena örat, så framåt går det. Ska BESTÄMT jobba på lördag, blir tokig av att bara vara hemma. Dessutom tror jag att jag är tillräckligt pigg för det. Hoppas jag...

Idol blir för övrigt bättre och bättre.

Kvällen har spenderats på Murarstigen. Föräldrarna är på semester så det är jag, lillebror den yngre, Liam och Sparris. Mys mys. Jag blir kvar över natten, är alldeles för trött för att ta mig hem. Kanske inte ett så gott tecken..? Sen är jag ju liiite lat också. Och så är det kallt...

Skratta lite? Trodde väl det:
http://tjuvtittat.se/lappar/det-funkar-att-aka-pa-den-i-nedforsbacke-i-alla-fall/

Det är galet kallt i detta radhus. Så kallt att jag ska göra en kopp te. Jag gillar INGA varma drycker. Alls. Så kallt är det, att jag kan ta en kopp varm dryck.

Kan vidare informera herrskapet om att jag ej har funnit någon laddare till min dator. Den brann så fint igår. Sprak, sprak sa den bara, sen var det tack och god natt för den.
Jag har hittat nya laddare men ingen verkar ha den i lager för tillfället så jag är nog utan dator i ca. en vecka. Fy fan. F Y F A A N.

Nej, nu blir det te (eller kanske varm choklad..?)!

[ sex on fire. g a h. ]

Inga kommentarer: