måndag 15 juni 2009

Dåligt, dåligt.

Men jag hinner ju inte!
Lillebror har tagit studenten och Lillan likaså. Sjukt jävla roliga tillställningar!
Farmor kände inte igen mig och jag spydde som fan efter Lillans skiva. Trots att jag var mer eller mindre nykter när jag kom hem. Men ett antal flaskor skumpa, 7nollor och div. andra alkoholhaltiga drycker var mer än vad min arma mage pallade. Fast det var det värt. Så här såg studenterna ut:


Sen har jag jobbat massor
.

I fredags hade JacquiTove 25-årskalas.
Jag och Lili var där och vickade rumpan. Så här såg vi ut:


I lördags hade A's vän Johan 25-årskalas
. Tokbra helg!

Nu ska jag skriva lite om min man A. Han är underbar. Han är kärleken. Ibland finner jag inte riktigt ord för hur glad jag är över att ha honom. Sen är han galet sexig och bra på massa... saker.
Visst är han fin?

[min, bara min. försök ta honom ifrån mig och du dör. ]

Inga kommentarer: