torsdag 25 juni 2009

Bekännelser.

Jag älskade den nya Transformersfilmen. Vi kan börja så.
Såg den idag med A. 2,5-timmes brabio om du frågar mig.
Jobbade 9-15 idag sen var det ut på stan för att leta shorts. Kom på att jag inte har nånting att ha på mig imorn. Då ska nämligen jag, A. och hans bedårande mor ut och segla. Det ni (det har ni inte råd med där ute i stugorna (jag såg Style-by-Mats-Mats härom dagen på tal om det))!
Jag hittade iaf till slut ett par, för 49,50! TADA! Bilder kommer imorn, kanske. Det är ju fotboll på kvällen och säkerligen en öl eller två (inte så mkt mer, jobbar helg). Fast det blir inte "dagens outfit"-bilder, utan på-sjön-bilder. Och då har jag ju de nya kläderna på mig. Så kanske ofrivillga "dagens outfit"-bilder.

Jag älskar Idol-Ola. Inte så att jag fancy honom eller så, men glad-pop är ju ändå gladpop. Blir MASSA glad!

Där hade ni två finfina bekännelser. Håll tillgodo!

[ det finns inga ghetton i svedala ]

Inga kommentarer: