lördag 7 februari 2009

Skärpning.

Har inte tränat på typ två veckor. Men jag har gått ner ytterligare tre kilo och tappat tre cm i midjan. Knas. På måndag är det fan on igen. Jag gillar ju verkligen att träna men jag gillar ju att hänga med A. mer, det går inte att förneka...

Nu är jag hemma efter nga nätter i Hässelby. Å så jag har saknat mina pälsänglar! Längtar till jag flyttat till A. med katterna. Sparris stannar dock här, han och Liam är ju BFF. Kommer bli så skönt att slippa sakna dom och ha dåligt samvete för att jag försummar dom lite då och då. Visserligen tar familjen bra hand om dom, men det är mina bebisar.
Ska tillbaka dit igen ikväll, vi ska mysa till Melodifestivalen. Sen blir det tillbaka hem på söndag... hatar fan att åka av och an, men i sommar är det över. Håller det här så flyttar jag då.

[ cntm ]

Inga kommentarer: