onsdag 11 februari 2009

Bullbak.

Ingenting blir som man har tänkt sig. Jag gick på långpromenad med hunden istället, skippade ett avsnitt HTG och åkte och handla doppresent med Lillan istället. Var i Hässelby en halvtimme tidigare än tänkt.
Så nu jäser bullarna. A. spelar sitt bilspel och jag bloggar. Kalas. Så umgås vi, haha. Åh, måste bara säga hur söt han är. Jag bad honom att möta mig vid tunnelbanan, orkade inte bära på alla bakgrejer själv (han är ju man och har ingenting sånt) och han stod verkligen där när jag var framme, hade full koll på klockan. Hur fint är inte det?

Har fixat lite finfin musik också. Måste ju leka med Johans mobil ett tag till och den vägrar ju spela WMA så då fick jag fixa lite nytt. Eller nytt och nytt; Hästpojken, A Camp, Katy Perry och Kleerup. Svensk musik är sjukt bra. Lyssnar mest på svensk musik har jag kommit fram till. Så bra är det!

[ pärlsocker ]

Inga kommentarer: