söndag 15 februari 2009

Bye bye helgen!

Fort och smärtfritt.
Jobbade med Isa igår, bara en sån sak får ju dagen att börja kalas.
Efter jobbet åkte jag "hem" och lagade mat. Älskar att skämma bort min man, det är så uppskattat.
Sen gick han till en vän på inflyttningsfest och jag stannade hemma och tittade på Melodifestivalen (som blev godkänd den här helgen).
När jag hade sett alla bidragen så joinade jag festen. Riktigt kul, men det bästa var Hannes och Joakim när "Fred come to bed" drog i gång. Fan vad jag skrattade. Alla var rätt impade över att dom faktiskt kunde hela låten.
Vi kom hem vid 00.30 vilket var skönt, jobbade idag med... somnade som en stock och sov som ett barn hela natten.

ÅH! Lyssna på Lily Allen - Not Fair. Sjukt rolig. Ingen pik från mitt håll åt nån, men hon har skickat ut en stor jävla pik. Som sagt; sjukt rolig.

Idag efter jobbet tränade jag en sväng med Johan. Eller fysHitler kanske? Han kan inte räkna. Körde med mig en hel del, men det är ju av omtanke så jag säger bara tack.

Nu ska jag duscha och sen nanna tror jag.

[ kartongorgasm ]

Inga kommentarer: