onsdag 10 december 2008

Onsdag.

"Jobbat". Jag och chefen hela dagen. Passade på att göra massa tråk bara för att fördriva tiden. Satte in hela vårkollentionen i plastfickor. Gick till Sveav. för att hämta ett par tofflor åt en gammal dam. Gick till T-Jarlen och handlade massa gott till butiken, vi har ju varit duktiga och inte slösat massa trivselpengar. Så nu jävlar blidde det saft, pepparkakor, svartvinbärste och skorpor.

Tränat med Lillan. Massa kondition. Är nog bäst så för tillfället.

Har dealat till mig så att jag får börja kl 15 imorn. Kom på att jag inte har tvättat nånting inför den kommande kryssningen på fredag. Och så hade inte Liam ngt sällskap imorn. Tvätta, städa, mysa med Liam. Bra dag innan jobbet!

Nu är jag tröttmössa. Ska bannemej sova. Natti!

[ pallar du pallen? ]

Inga kommentarer: