söndag 28 december 2008

Julledigt.

Från bloggen d.v.s. Jag har varken haft tid eller ork.

Aja, julen har varit underbar iaf! Fin familj, fina presenter.
Var ute på julafton med lillebror och lillebror, Lillan och massa andra. T.o.m Gullan dök upp på slutet (tror jag iaf. Jag var på väg därifrån och var duktigt full så jag är inte hundra).

Det var mysigt att vakna på juldagen. Trots kvarvarande fylla (INTE bakfylla) från nattens bravader, tills jag kom på att jag skulle till Uppsala och fira juldagen. Inte nog med att jag måste ta mig ur sängen, hem, i duschen, packa och åka, jag skulle ju festa igen! Men det gick! Jag kan ju det mesta.

Jag har saknat mina änglar; Krösa, Flikkan min och Ida. Jag har saknat att festa på bortaplan. Uppsala är verkligen min fristad och jag gör precis vad jag vill. Det var sjukt kul. Men jag höll mig helt på mattan om du frågar mig så även om jag inte fukkar ur, så kan jag om jag vill utan att nån bryr sig.
Sen fick jag ju träffa bebisen också! Och Idas päron. Jag och Idas mamma kom fram till att jag ska hooka upp med Idas storebror. Vi lyssnar tydligen på samma musik och sånt. Alla verkade tycka att det var en klockers idé. Alla utom Ida. HAHA.

Igår jobbade jag och sen var det släktträff på Passi1. Så himla mysigt!

Idag har jag hängt på stan (med en vän som inte vill bli omnämnd i bloggen). Handlat lite och gått på bio. Himla najs dag om du frågar mig. Hur najs som helst t.o.m. Perfekt avslut på en kalasvecka och bra urladdning inför den stundande uppladdningen.

Så där, nu vet ni vad jag har haft för mig. Ses imorn!

[ ge mig juice ]

1 kommentar:

Sofifi sa...

Du vet att jag inte har något att emot att du har Uppsala som Fristad, Det måste ha att göra med att du är stockholmare :p Puss på dej tösabiten!