måndag 8 december 2008

Namn.

Markus. Mmmmmmmmmarkus. Krunegård. Fagerfall. Helt olika, men å så fina. Jag ska gifta mig med dom. Båda. Jag kan inte välja.
Hela mitt liv har handlat om Markus. Eller nej, men sen jag var 16 år har viktiga människor i mitt liv varit Markus.

Först var det Makkan. Vi tog hand om varandra. Jag hade aldrig klarat mig utan honom och jag tror att betydde en del för honom med. Eller jag vet det. Sen tappade vi bort varandra. Det är rätt jobbigt nu när jag tänker efter. Men det är som det är.

Sen kom Fagervall som sjöng sig in i hjärtat på mig. Vilken karl. Tyvärr var inte skivan så bra, men jag älskar hans röst så man får bortse från sånt.
Han verkar vara tillbaka nu, hans nya singel verkar helt okej. Om inte annat är videon full av fagert.

Nu är det Krunegård. Markus, jag är din tjej!

[ rutigt ]

Inga kommentarer: