tisdag 11 december 2007

Tyck synd om mig. Lite iaf...

Jag är sjuk. Jätteont i halsen, öronen. Fortf stel i nacken från den där jävla bussen så jag har ont i huvet också. Danke. Hade verkligen behövt sovmogonen i morse, men chefens ena pojke var sjuk så hon var tvungen att vara hemma. Tycker iofs mer synd om pojken och chefen. Sjuka barn är inge skoj alls. Stackars. Men jag får jobba halvdag imorn så det är rätt okej.
Det värsta vore om jag är sjukare på fredag. Ska knarka Alvedon (som jag knappt kan svälja...), halstabletter och te. SKA bli frisk till dess. Ska kryssa med Kuz och hennes jobb. Fast jag borde iofs bli frisk av all alkohol jag kommer att dricka. Är inte sånt antibakteriellt? Kan ju hoppas iaf!

ELVA dagar kvar nu! Det närmar sig som fan. Han är ute med nån dykbåt så vi kommer inte kunna prata förren på fredag tror jag. Måste fixa massa annat då också så jag lär inte få sovmorgon då heller. Äh, det är värt det. Han är värd allt.

Dämn it vad gott det är med vårrullar. Går inte så bra att äta när halsen är igensvullen bara. Massa varma koppar imorn!

It's a little bit funny this feeling inside
I'm not one of those who can easily hide
I don't have much money but boy if
I did I'd buy a big house where we both could live

And you can tell everybody this is your song
It may be quite simple but now that it's done
I hope you don't mind
I hope you don't mind that I put down in words
How wonderful life is while you're in the world

Yours are the sweetest eyes I've ever seen

[ gosh ]

Inga kommentarer: