onsdag 5 december 2007

Härlig dag!


Sov jättelänge, gick upp en kvart innan jag skulle gå till bussen. Jätteskönt!
Hade lunch kl 13, åt, gick ärenden, var tillbaka kl 14, fixade de nya blommorna till butiken, skrev en "tävlingslapp" (har säljtävling - tofflor) och sen gick jag på utbildning. Eller det var mer som en diskussion (stavas det så?) i flera timmar om allt möjligt. Verkligen skoj och nyttigt. Fick tänka massor.
Dagen gick jättefort! Så fort jag kom hem gick jag ut med pappa och Liam. Och till hallen såklart, det är ju träning *haha*.

Imorn bär det av till XLNT Em. Ska bli massa roligt!

Igår var jag hos Röda faran btw. Hon bor i en mysig studentlägenhet i Sickla Udde. Där Hjärtat tycker jag att vi kan bo! Så himlans fint.
Det var jättekul att träffa henne igen, det var så länge sen vi sågs och pratade. God mat fick jag också och sånt uppskattas ju alltid!

Här har jag en till sak som jag är tacksam för...





Nej, det blir ingen låt idag heller. Ta en valfri Lily Allen-låt bara så löser det sig!

[ postorderland ]

Inga kommentarer: