lördag 8 december 2007

Borås baby!


Då var man här då. Äntligen! som Fylking brukar säga.
6 timmar på bussen. SJUKT tråkigt. Tacka fan för Facebook i mobilen, tidningar, musik i luren och sömn. Efter 2 timmar ville jag hoppa av. Not khool att åka buss. Blev kissnödig efter en timme, men lycka till att försöka kissa när bussen svajar så man tror att man ska välta med bussen vilken sekund som helst. Inte heller khool. Eller folk som pratar, pratar, pratar när man bara vill vara i fred. Lär er tolka signaler folk!

Igår var jag i GBG och fikade och lalla runt med prinsen och Engla (kort kommer på denna underbart söta dam inom kort). Hua vad det regnar i den där staden. Paraplyt hade jag ransonerat bort när jag packade, tji fick jag för det...

Jag och XLNT Em har kollat massa Grey's. Så nu ligger jag lite före. Jättenajs, men rätt dumt. Vad ska jag nu göra när de första tio avsnitten kommer nästa säsong? Kollade lite "Private Pravtice" också, riktigt skoj! Ikväll ska vi ha lite hoolabaloo här i Göta. Dricka massa vin. NAJS!

Idag har jag och Sofie E gått på stan och knallat på Knalleland. Typ Kruvan, fast mindre. Hittat julklappar och har klart för mig vad resten ska få så det är skönt! Darko, du kan glömma ditt förslag, haha.

[ you have applehair. I threw a pancake in the river ]

Inga kommentarer: