tisdag 19 april 2011

VÅR! Äntligen.

Sol, sol, sol! Det är förbannat varmt att vara gravid men vad gör det, som jag har längtat efter solen!
Jag och kärleken har haft picknicklunch i solen söndag och måndag. Det är så härligt ute att jag blir helt glad i själen. Livet är inte lika jobbigt när det är lite sol och fågelsång.
Picknickfoton:


Jag har börjat drömma massor om Freja, hur hon kan komma att se ut o.s.v. Igår var det tre månader till bf. Längtar!
Här är lite fler grejer vi fått/införskaffat till lillan:

Barnkammarboken har A köpt, "Allra käraste syster" fick jag av Lili i julklapp och faktaböckerna har A. fått av jobbet, vagnen har vi köpt, napptermometern har min mamma köpt och klänningen köpte A. härom dagen. Han hade svårt att motstå...

Till middag blir det mannagrynsgröt. Fy fa-an vad gott! A. får korv. Jag stekte upp en hel falukorv igår, han får slita den med hälsan!

[ helmut jederknüller ]

Inga kommentarer: