söndag 10 januari 2010

Erkänn... ni har saknat mig...

Såklart ni har! Men nu sitter jag ner och har lite tid för att skriva.

Jul och nyår var grymt. Jag har lärt mig att åka tåg är inget för mig längre. Over and done with. Tråkigt, men sant. Jag hade gärna åkt ett bra tag, men går det inte så går det inte.

Mitt hem ser fortfarande ut som ett... det finns ingenting jämförbart. Men det har potential så det kommer. Var så säker.

Denna vecka är rena bergochdalbanan. Hittade ngt väldigt kärt som jag hade tappat bara för att dagen efter tappa busskort OCH bankomatkort. Heja mig (förresten, Heja Björn ska jag fan tanka).
Sen hänger inte riktigt hjärtat med hjärnan, men jag ska nog få rätsida på det med. När jag slås av saker så får jag nästan alltid hjärnskakning.

F.ö. så kan jag tillägga att 2010 är året då Sofia är viktigast i Sofias liv. Framsteg, jo jag tackar! Chifens bok om självkänsla är grym. Trycker på "Gilla-knappen" utan att tveka.

Igår kollade jag på innebandy. Som jag har saknat doften i en innebandyhall. Gah, för att utrycka mig mildt.

[ röd ]

Inga kommentarer: