fredag 27 november 2009

Nu kommer den!

Listan. Föjlande saker stör jag mig något helt otroligt mkt på:
  • folk som inte kan bete sig i tunnelbanetrafiken. Detta gäller: vill stå så gör man det till höger i rulltrappan. Om man går mellan tunnelbanan och pendeln så gäller vänstertrafik (fler verkar på från pendeln än till...). Om man inte ska av efter en hållplats på tunnelbanan så ställer man sig för fan inte vid dörrarna och om man nu är så dum och gör det så kliver man av så att andra kommer ut.
  • folk som inte kan dra ihop engelska ord ordentligt. Sådana som skriver it´s istället för it's. Ser ni skillnaden?
  • fuckling Silja Line. Skulle på myskryss till Tallin med min familj men så gick båten som går Sthlm-Åbo sönder. Då tar dom Tallinbåten till den rutten och vi som ska kryssa får snällt bara ta det. Pengar tillbaka eller ny kryss. Okej, jag som nu tagit LEDIGT, får jag någon kompensation för det? Ingen aning, det är ingen som vet någonting på kundtjänst. Idioter (varför finns det inga kvoter...).

. Då var har jag bitterfittat klart idag. Eller för nu iaf.

[ 123 -htg ]

Inga kommentarer: