tisdag 13 oktober 2009

Kändisspotting, Babymys och fredagen den 13:e på en tisdag.

Jag har jobbat en del. Varit FRISK. Onsdagen på jobbet var BÄST. Såg Henrik Schyffert på förmiddagen, Zlatan på eftermiddagen, Dr. Alban på Donken och slutligen stod Rafael Edholm framför mig i kassan på PrisXtra. Najs va?

Jag har tvättat och gjort fint hemma. Vi har städat och jag har borrat upp fina hyllor i köket. Jag älskar mitt kök! Nu ska jag bara sy gardiner, möblera om i alkoven och fixa draperi dit så är allt dandy.

I lördags efter jobbet myste jag med Baby. Tänker inte ens kommentera matchen. Vi åt gott och drack gott. A. var hos Willy och sen ute och kalasade.

Idag har det varit en skitdag. ALLT har gått åt helvete. Orkar inte skriva allt, men jag har bl.a. glömt min världsmysiga halsduk på tunnelbanan och tappat ett fiiiint armband. Jag vill gråta.

Nu skiter jag i det här. Nästa gång jag skriver ska jag vara glad.

[ kassler ]

1 kommentar:

Emilie sa...

tråkigt att dagen har varit dårlig då men kul med all kjändisspottingen (fast du spottade väl inte på alla de??!! :))

Hoppas att du har det bra vännen!

Kjempestor klem fra norskan ;)
http://iolae.blogspot.com