måndag 7 september 2009

Inga ursäkter.

Visst. Jag har jobbat en hel del, som vanligt. Men den största anledningen till att jag är så sämst på att uppdatera just nu är för att jag är lat. Sen har det inte hänt speciellt mkt. Eller JO!
Var ute förra helgen med 2 elefater. Sjukt mys. Det såg ut så här ungefär:



Var på bröllop i lördags. ÅH vad kul det var! Alla var så glada och snygga. Det var riktigt kul att träffa alla Uppsalabor som man inte träffat på ett bra tag. Det gör vi om tycker jag! Eller ja, typ.
Najs och se att man inte behöver oroa sig det minsta för A. Han minglade som fan och var uppskattad på fler än ett håll *HAHA*. Inte för att jag oroade mig egentligen, men det är ju sådär lagom kul att vara bland massa folk där man knappt känner nån. Han är banne mig en social jävel min man.

Nu är jag lite tröttmössa. Ska kolla lite tv, sen nanna. Natti!

[ åka tåg ]

Inga kommentarer: