måndag 21 september 2009

Nå!

Jag måste bara skriva lite om alla dessa ungdomsvandaler. Visst, det är för lite ungdomsgårdar och sysselsättning för ungdomar idag, men alla dessa vanalisationer tänker jag inte beskylla sammhället för. Inte det minsta. Vad jag undrar är; var fan är föräldrarna? Håll ungjävlarna inne för fan!
, då var det sagt.

Och vad hände med vädret? Är det höst nu? Visst, perfekt väder nu när man ligger hemma och sjukar sig, men det är ju för jävla tråkigt.

Har jobbat en hel del. Men det är ju som vanligt.

Helgen har varit najs. Jobbade lördag (som FAN). Var "ute" och åt i lördags som avslutades med A's vänner Willy och Rudan samt A's lillebror Alexander och "Rockband". Igår städades det för fulla muggar och lite myshäng i Vällingby. Har hittat en jacka som jag önskar i födelsedagspresent på Stadium! Sen finns det en finfin köksassitent på OnOff som ligger på önskelistan...

A fyller 27 på fredag. Detta ska firas på lördag så jag hoppas att KareBear kan byta min söndag... kommer bli suuupernajs tror jag!

Nej, nu ska jag hänga med Malou och väntar på "Hem till gården"!

[ hey ho let's go ]

Inga kommentarer: