onsdag 30 september 2009

Mitt liv som gris.

Jag blev mkt bättre. Men nu är jag sämre än innan. KUL. Jag knarkar Ibumetin, Bafucin och Otrivin och lever knappt. Jag orkar ingenting och är så uttråkad att det inte finns ord för det.

Helgen var intensiv. Lite för intensiv. A. fyllde år i fredags. Jag ville göra fint och sånt och trerätters när man är sjuk är ingen hit. Lördagen var också rätt jobbig. Lunch hos A's mamma, sen hem och göra sig i ordning för middag på stan med A's vänner. Hade tänkt åka hem efter (mådde sjuuukt dåligt) med det var tydligen nån jävla batteribrand i tunnelbanan så den gick inte. Så jag blev kvar på stan. Det var förvisso jävligt trevligt, men oerhört jobbigt... A. blev glad och det är det viktigaste.

Nu ska jag kolla på barnkanalen!

[ snor ]

Inga kommentarer: