onsdag 5 augusti 2009

WTF.

Jag bara jobbar och jobbar.
Sa jag att jag var på Djurö i fredags? Sjukt mysigt, jag och nga av A's vuxna vänner. God mat, lite öl, åka lite båt, massa prat om allt och ingenting. Perfekt.
Det tråkiga var att jag jobbade dagen efter och var tokförkyld när jag vaknade. Något jag fortfarande är.

Förra helgen var Krösan nere. Och Millan. OCH MLI. GALET. Sjukt kul. Blöt kväll.
Firade 6 månader på lördagen med A. Stannade inne hela dagen, främst i sängen. Vi gick till Nisse's (lokala puben i Hässelby Gård) och åt var sin planka. NAJS.

Nu väntas semester. På fredag. HAHA.



[ lillan, mitt livs kärlek ]

1 kommentar:

Sofifi sa...

Krösan kommer gärna igen =). Då ska jag vara mer vid mina sinnens fulla bruk vad gäller det känslomässiga men absolut inte vad gäller akoholhalten ;). Puss på vackraste flickan i Hässelby!