måndag 10 augusti 2009

SEMESTER.

JÄÄ. Read it and weap. Medan de flesta redan haft sin semester och är tillbaka på jobbet så kliver jag på min. Har hunnit med lite grejer redan. Varit på fest, lagat massa god mat och ätit den. Varit på stranden 2 ggr. Bränt ryggen. Varit på långpromenad. Haft sovmorgon.

Idag vankas Salem. Hälsa på mommo, Lillan och laga mat i föräldrahemmet. Mys.
På torsdag bär det av till Finland, längtar är ett klent ord för hur jag känner inför den resan.

Igår skulle A. blanda saft. Han såg inte att det var 1+9. Han blandade, smakade, spädde ut. Smakade, hälde ut, hälde på mer vatten, smakade. Hälde på mer vatten, smakade, hälde ut. Ni fattar. Han stod så i ca 10 minuter innan han fick den perfeka saften och vid det laget var han kissnödig och trött på saft. Sjukt kul!

Nu ska jag kolla på tv lite innan jag ger mig av.
Tschüss!

[ fetaost är årets bbq-sås ]

Inga kommentarer: