torsdag 23 juli 2009

Irriterande.

Jag hade VÄRSTA teorin på gång idag som jag skulle skriva om här. Kommer jag ihåg det? No.
Jag har varit galet produktiv på jobbet denna vecka, jag borde få mer cash. I tisdags installerade jag det nya tangentbordet (tandjäntbordet) och kvittoskrivaren till kassan. DESSUTOM var det massa fel, så jag fick rycka knappar från det gamla och ha mig.
Igår stod jag i skylten hela dagen. Skyltade massor. Skyltade fint. Kom förbi och titta!
Idag var det nåt knas med etikettskrivaren och det fixade jag också. Okej, hade support från data, men JAG fixade biffen. Teknisk tjej skulle jag säga.

Imorn kommer Krösa-Maja. ÅH! Det ska tydligen Glamrokkas på Harry B James och då jävlar. Camilla, min man och Lillan ska med också. Förhoppningsvis fler också.

Jag och min man har varit tillsammans i sex månader på lördag. Det är inte kattskit inte. Vi ska gå på stan, på museér närmare bestämt. Äta lunch. Mys.

Nu ska jag städa. Har såsat klart för dag. NATTI.

[ pudelhår ]

Inga kommentarer: