söndag 12 april 2009

Påsk m.m.

Jag har fått massor gjort denna påskhelg. Städat tvättat och gjort fint (tillsvidare fint iaf) hemma. Jobbat i en skokartong och i ett stort möbelvaruhus. Umgåtts med nära och kära. Riktigt bra helg måste jag säga!
Det var väldligt roligt att jobba på IKEA igen. Stod visserligen knappt i kassan som det var tänkt, utan fick montera möbler som skulle fyndas istället. Det var roligare än jag hade trott, men sen hade jag också sällskap av den söta Emman och då är det inte så konstigt!

Nu är jag hemma hos päronen igen. Tänkte umgås lite med min familj och jobba lite på lägenheten imorn. Tji fick jag. Ingen lillebror sover hemma i natt och de lär ju inte dyka upp innan jag rört på mig härifrån imorn. Så jag det blir till att hänga med päron, Sparris och Liam. Som jag har saknat Sparris, spinnkotten min! Min "lilla" bebiskatt.

Jag saknar Sixten också. Imorn sover jag med honom igen.

[ nalle dahlin ]

Inga kommentarer: