torsdag 2 april 2009

Inget skämt här inte!

ÅH så jag har längtat efter detta! Jag har varit hos min man i ett par dagar utan dator, därav ingen blogg. Men nu jävlar!
I måndags gjorde jag inte så mkt, jag var hemma hos min man på kvällen.

Började jobba igår. Skojar inte att jag är stel som en pinne... men jag mer eller mindre slipper bära på saker, så det ska nog gå bra. Efter jobbet igår åkte jag tillbaka till min man, jag längtar efter honom jämt när jag inte är där. Men på söndag flyttar jag in så då slipper jag vara utan honom.

Idag har jag jobbat tillsammans med min chef hela dagen. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag trivs så himlans bra med henne!
Har lyckats undvika aprilskämt också! Det i Metro om "ståpeng" i rulltrappan var för jävla bra. Och VIP-kort i kollektivtrafiken. Finns det verkligen folk som går på det?
Nu på kvällen har jag umgåtts med Elefanterna -Lili. Riktigt trevligt. Två öl på Kelly's är lagom en onsdag när man ska jobba dagen efter.
Nu ska jag vänta på "It's always sunny in Philadelphia" och sen kojsa. Om jag inte somnar innan. Jag har blivit som en pensionär och somnar allt oftare innan midnatt...

[ torsdagsbestyr ]

Inga kommentarer: