söndag 11 januari 2009

GRATTIS PAPPA!

Igår alltså. Fy fan, vilket jävla fylleslag. För min del iaf. Jag ska fan sluta dricka så jävla mycket. Jag blir ju dum i huvet. Och det värsta är att allt blir så mkt värre. Nåt som eg inte är nåt blir nåt jättestort. Nej, nu ska jag inte dricka förens på pappas RIKTIGA 50-årsfest. Jag har ju inte ångest när jag är nykter en helg längre så det ska nog gå bra.

Annars har jag inte gjort så mkt. Kommit igång med träningen iofs. Tränade i onsdags, lördags och imorn igen. Ska ju ner minst 10 kg till sommarn så det är bara att köööra.

Jag vill flytta till Uppsala. Faktiskt. Skulle vara så himla skönt. Nog för att jag skulle sakna en massa människor här, men Uppsala är lite av himlen på jorden för mig. Skulle göra mig gott.

Imorn är det en ny vecka. Måste fan ta tag i mig själv. Det här går inte längre.

[ yippe kay ey ]

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis papa, när är det på riktigt då? Uppsala är ok, det är inte så långt. Go fr it säger jag bara! Heja! Kramkram. you, me, friday.

Anonym sa...

Uppsala Är Bra, Edvin Behöver Sin Tant Nära =D!
Pussar och Kramar