måndag 26 januari 2009

Gladgladglad.

Så kan man lugnt säga. Vem vill inte ha ett sånt här sms helt att bero på ingenting "Satt just och tänkte... Satan va vacker du är...". Man blir lite varm i själen då... Godis.

Imorn ska jag jobba lite och sen ska jag hem till A. Undra vad det blir för galet den här gången. Han är så sjukt rolig. Jag skrattar fan hela tiden. Sen skadar det inte heller att han är drop-dead-gorgeous. Jag är ledig på onsdag så vi ska balla oss heeela dagen. Sen ska vi hem till hans pappa på middag. Ni kanske tycker att det går lite fort här (vilket det iofs gör, men funkar det så kööör säger jag), men då kan jag säga att jag redan har träffat hans mamma. Supermysig dam det där!

Btw, just nu så är det nåt av det stördaste jag har sett i hela mitt liv. På femman. GAH.

Måste städa också. Fy fan. Faster Mervi kommer på onsdag. Inte fy fan.

[ prinsesstårta ]

3 kommentarer:

Felicia sa...

Hälften man hälften träd-grejen? HELT SJUKT! Btw otroligt glad för dig Fia. Du är värd det bästa! Puss

Anonym sa...

du är värd endast det bästa, det vet du! och det där med att det går för fort. strunt i det! det enda du ska lyssna på är ditt hjärta, och säger hjärtat ja, då går det inte för fort. puss love!

oktoberflikka sa...

Åh. Tack fina flikkor!
Och ja Flisan, trädmannen, waaay strange!
Saknar dig XLNT, när kommer du till huvudstaden?
PUSS x2