tisdag 25 november 2008

Gotti.

OJ vad jag har åstadkommit idag. Sorterat pärlor.

Lillebror kommer hem. Tycker jag kan bjukka på thaikrubb. Se där, det tyckte jag med! Yummy yummy yummy, nu fanns det mer än l<3ve in my tummy. Thaimat också.

Ful (jag tycker iofs rätt söt) Betty. Skadade hemmafruar. Förvirrade tant Christine. Sist syskonen som är bäst på att kaosa. Femman är bäst på tisdagar.

8.45-19, 11-19, 11-19, ACE. Fredag kommer bli sååå bra. Om jag får som jag vill. Lördag trasig och innebandy. På söndag ska jag försöka få lillebror att köra Skinsmaraton med mig. En påse chips, dip och christmasmust och han är min, inte så svårövertalad. Sådan syster, sådan bror. HAHA.

[ ny t ]

2 kommentarer:

Anonym sa...

MÄH!
Du tycker ju inte ens om MUST

oktoberflikka sa...

Inte jag, till lillebror!