torsdag 20 november 2008

Etthundranittio.

Hyfsat jämnt tal. Ny kula. Orkar inte må dåligt längre. Ska försöka ta mig ur den här skiten själv. Men hjälp av mina vänner. Slänga pengar i sjön på nån psykdoktor har jag ingen lust till. Been there, done that och blev det bättre? Det ser ni ju själva... jag ska fixa mig själv. Även om det innebär att Han inte vill träffa mig. Jag är fortf helt övertygad om att Han är HAN och att det är vid Hans sida jag ska vandra livet igenom, men jag får ha lite faith och tro att Han kommer tillbaka. Annars får jag nöja mig med det jag får, kanske inte blir helt fel ändå.
En dag i taget. One step at the time...

För er som undrar vfr det inte blev fler inlägg igår så kan jag tala om att min dator var så jävla trött så jag stängde av skiten igår och den har stått av sen typ kl 17 igår. Och den är faktiskt lite piggare. Betoningen ligger på lite.

Lillebror fick det skööönaste smset nyss: "Vill du bli min älskarinna och suga?". Det var fan det ROLIGASTE jag sett på länge. Är jag död så missar jag ju sånt!

Nu ska jag gå och döda EmoFia.

[ millan <3 ]

Inga kommentarer: