tisdag 13 september 2011

2011.09.13

Borde vara trött. Somnade kl 23.30, vaknade kl 6. Ska upp kl 4.30. Ja, det vore väldigt lägligt för mig att tröttna till, ungefär nu.

Har hemmafruat/hemmafixat lite idag. Hatthyllan rasade, den satte jag upp provisorisk. Har tvättat. Hade maten så gott som klar till dess att A. var hemma (dock inte mitt fel. Han skulle ringt på centralen. Jag ringde vid Brommaplan.), men det var ok, han hann ju spela lite innan maten.

Nu blir det Salem i dagarna två och en halv. A. öppnar på torsdag och fredag.
Märkligt det där. Han öppnar alltid på torsdagar och var tredje fredag. Sen finns det dom som a l d r i g öppnar. Nästan alla bor hyfsat nära jobbet. A l l a bor närmre än A. Mycket märkligt...
Aja, jag är ju gärna i Salem. Hinner med onsdagsfikan hos mommo och en fika med Sara på Kaffestugan. Lillebror hinner upp och hälsa på F.

Fy fan vad det stormar ute! Ska nog försöka somna innan jag blir för rädd...

[ vördfojd ]

Inga kommentarer: