söndag 24 maj 2009

Uppdatering.

Studentskivor är fan lattjolajbanlåda! Så lattjo att man blir utslängd. Eller ja, jag fick gå in igen, men då hade jag säkert slagit sönder fittan i garderoben, så Donken lät bättre. Jag och lillebror är fan hjältar!
Vakten var trevlig för en gångs skull, men så var det ju Paul från gamla Baccus så det var ju inga konstigheter!
Så här såg det iaf ut innan kaoset utbröt:


Sjuk helg. Gick till till jobbet igår och spydde. Inte ens gulle-Elins hund hjälpte. Eller jo, men bara lite... Mådde illa hela dagen igår och är helt slut idag. Hoppas att köttfärssås och spaghetti ska råda bot på det!

[ öronproppar ]

2 kommentarer:

Felicia sa...

Haha vad är det med familjen och bli utslängd från skivor? Bra typiskt att min och Andrés skiva är samtidigt...

oktoberflikka sa...

Det är vår GREJ! ;O)
Jag tror att André och dom ska på Rönninges slutskiva så det blir kalas utav satan ;O)