söndag 10 augusti 2008

Nu ser jag framtiden.

Nån tråkig, säkert svensk/finsk kille. Halvbra sex, nån gång i månaden för att jag "ställer upp". Allt kommer vara sådär. Inte bra, inte dåligt. Mellanmjölk.
Få två barn, med Svensson-namn. "Måste ju ta ngt safe, man vill ju inte att dom ska bli mobbade i skolan". Jag måste jobba, hinner inte/har inte råd med fler. Dom kommer säkert att vara blonda och blåögda och inte ha Darkos finaste ögon.
Han kommer ha ett Svenssonjobb. Heter säkert Svensson.
Åka till Mallis på semester.
Tråkigt radhus i nån tråkig förort, säkert norrort bara för att jag inte trivs där. Men han kommer ju vara därifrån så jag anpassar mig, vill ju inte vara ensam.
Köra ful Volvo. Inte ha en bra bil och en fin bil.
Svenssonbröllop en nån tråkig kyrka och tråkig mat. Inte värsta festen som jag vet att vi skulle ha.
Kommer att vara bitter innerst inne hela mitt liv. Det var ju inte såhär det skulle bli.

Jag kommer inte att få nån Saga Elvira Maria, Veli Mattias, Isola Irma Maj och Albion Erik Mijanovic Sjöblom. Jag kommer inte få vara Sofia Maria Mijanovic Sjöblom. Jag kommer vara Sofia Mellanmjölk Svensson.

Livet med Darko är allt annat än mellanmjölk. Det är milkshake.

[ fem år åt helvete ]

Inga kommentarer: