lördag 22 mars 2008

Aldrig mer!


Örebro är en jävla håla!
Fy fan, stackars er som bor där. Det är den tråkigaste och kallaste staden jag satt min fot i. Och jag kommer aldrig nånsin mer tillbaka!
Jag och Lil' sis var där för att rokka till Kent. Vi och uppenbarligen inga andra. Publiken där var typ halvvägs ner i graven verkade det som. Det var bara vi som sjöng, dansade, klappade; så som man gör på konsert. Lär er konsertvett era tragiska människor! Kändes som den kortaste Kent-konserten som jag har varit på men det är nog logiskt. Vem vill spela för en så tråkig publik?
Låtlista:
1. Vy från ett luftslott
2. Max 500
3. Socker
4. Berlin
5. Palace & Main
6. Stoppa mig juni (lilla ego)
7. Columbus
8. LSD, någon?
9. Romeo återvänder ensam
10. Generation ex
11. Den döda vinkeln
12. Musik non stop
13. Kärleken väntar
14. Ingenting
15. Om du var här
16. Dom andra
EXTRANUMMER
17. Kevlarsjäl
18.VinterNoll2
19. 747
EXTRANUMMER 2
20.Mannen i den vita hatten (16 år senare)
Palace & Main var askhool. Hela showen var askhool. Tyvärr så förstörde sugiga Örebro giget. Nu tror jag verkligen på Kent när som säger att vi i Stockholm är den bästa publiken!

[ jag gjorde upp en eld för dig och nu brinner hela skogen ]

Inga kommentarer: