fredag 25 januari 2008

Sundsvall nästa!


Helhelg med tjejerna! Jag, Linda, Petra och Fia ska göra en roadtrip till vår kära kusin Mailn som bor i Sundsvall. Ska bli så himla skoj! Vi hade ju superroligt på kryssningen senast så oddsen talar för oss.

Måste bara säga att jag älskar kunderna på Nybrogatan. Så väluppfostrade och tackar för titten. Gulli!
Hade fint besök idag (hade sessorna innan jul, skrev jag om det innan? Jättetrevliga!). Hon var trevlig och handlade och så, men lämnade sin halvuppdruckna kaffemugg på golvet. Not okej! Behöver inte nämna några namn, men hon var med i "Fanny och Alexander" och har en känd dotter som hon coachar i mitt fredagsfavoritprogram där dom dansar. På fyran. Haha.

Såg reklamen för SL's nattöppna kundtjänst. Iofs förståligt, dom lär ju ha så mycket klagomål så kontorstider räcker inte till för att svara på allt... för mig känns det knappast som en tjänst, mer som en nödvändighet från deras sida, dom hinner väl inte annars..?

Innan Sundsvall imorrn hade jag tänkt hinna tvätta, packa, frulla, spinna och gå ner till päronen för att bränna två skivor. Jo tjena. Försöka går ju. Sa jag att vi åker vid 14, 14.30?

Har knappt sovit de senaste nätterna. Belle har inte tagit sina p-piller så hon löper. Hon äter typ runt dom, som om hon vet att dom är nermalda i maten. Katta!

Min Baby är så duktig och har kommit in på sjuksköterskeprogrammet i Örebro. Duktiga!

[ högskoleprov ]

Inga kommentarer: